STICKY POST : SOLUSI ISU KE-22


Semoga kandungannya mampu menyumbang sedikit solusi kepada masalah ummah. Boleh dapatkannya di :

http://www.stormreaders.net/aslina

"Dan apabila hamba-hamba-Ku bertanya kepadamu tentang AKU, Maka (jawablah), bahwasanya AKU adalah dekat. AKU mengabulkan permohonan orang yang berdoa apabila ia memohon kepada-Ku, Maka hendaklah mereka itu memenuhi (segala perintah-Ku) dan hendaklah mereka beriman kepada-Ku, agar mereka selalu berada dalam kebenaran." ( Surah al Baqarah ayat 186 )

Comments

Chit Ana said…
ana selalu beli..alhamdulillah banyak info ada..sejak duk kat kelate ni susah sikit nak dapat kan.igat nak melanggan terus kan
Unknown said…
Salam kak Ina,

Alhamdulillah saya juga antara pelanggan setia Solusi. Kalau kak Ina di KL ni,dah tentu saya pesan selalu dari 'kedai' kak Ina...hehe.

Cuma sekarang tengah menunggu back issue 2,4, 9 & 10.Semoga Solusi terus dapat menjadi wadah untuk menggerakkan hati-hati kami.

Popular posts from this blog

JANGAN HILANGKAN.....

Pernahku... ( Sempena 8030 hari mengasihimu )

YANG PERTAMA DAN KEDUA